:)

Om du gör detta på 3 minuter kanske det går bättre för dig på tävlingarna framöver 

8 enkla frågor!
Häst: Merry Annbell
Född: 1993
Kön: sto
Ras: varmblodig travare
Gren: hoppning
Tävlar du mest: hoppning
Har du placeringar i det: japp
Har du vinster i det: nja
10 enkla frågor, 10 enkla svar!

Hur många rosetter har du? har inte räknat dom
Hur många segrar har du? inte många
Hur många blåa rosetter har du? typ 3 st
Hur många gula rosetter har du? typ 2 st
Hur många röda rosetter har du? typ inte en aning
Hur många gröna rosetter har du? orkar inte kolla
Hur många vita rosetter har du? 1 st
Hur många CR rosetter har du? mångaaa
Med vem/vilka hästar har du fått med dessa rosetter? Majsan
Är du nöjd med det? ja
Hur länge har du tävlat? seriöst sen 2009

Vad har du för utrustning?
Vad har du för ridbyxor? mountain horse, john whitaker
Vad har du för stövlar? mountain horse
Vad har du för skor? mountain horse 
Vad har du för strumpor? kingsland, mountain horse och massa andra som jag inte vet vad dom heter
Vad har du för säkerhetsväst? racesafe
Vad har du för ridhjälm? charles owen wellington classic
Vad har du för sadel? stübben
Vad har du för benskydd? kommer inte ihåg vad dom heter
Vad har du för träns? svart från hööks
Vad har du för grimma? massor med olika
Vad har du för spö? använder det knappt, har några billiga
Vad har du för schabrak/vojlocks? oj, har ingen större koll på dom
Vad har du för martingal? någon från hööks
Vad har du för bett? tre/två-delat, pelham
Vilket märke är ridstövlarna? mountain horse
Vilket märke är tävlingskavajen? jacson
Vilket märke är tävlingsridbyxorna? john whitaker
Vilket märke är sjkortan? mountain horse
Vilket märke är pannbandet? swarovski
Har du läderstövlar? japp
Har du helskodda ridbyxor? ja
Har du tävlingskläder? ja
Har du dyra ridkläder? en del
Har du en dyr sadel ? nej
Har du ett dyrt träns? nej
Hur mkt kostade dina ridstövlar? 3000 kr
Hur mkt kostade ditt fleecetäcke? det dyraste kosta ca 600 kr
Hur mkt kostade ditt dressyrspö? typ 150 kr
Hur mkt kostade din hjälm? 2800 kr 
Hur mkt kostade ditt träns? 600 kr
Hur mkt kostade ditt nosludd? har inget
Hur mkt kostade dina stigbyglar? vet inte riktigt..


Kommentarer
Postat av: Elin Berggren

sv; Det vet jag faktiskt inte :) Men när jag själv har balsam i mitt eget hår så låter jag ju det sitta några minuter, typ 3min. Så då låter jag sitta typ så länge på hästen också :) Men jag tycker att dom blir mycket mer mjuka och lena om man låter det sitta lite fler minuter, men det är ju bara vad jag tycker... :)

2011-02-17 @ 22:16:35
URL: http://elinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0