11.07.06

Var och tränade idag. Tränade bara i en halvtimme, vilket var lagom då Majsan varit så trött och så var det varmt. Fick börja med att rida med bara en hand, ska börja göra det lite då och då. Ska bli mer stilla med handen, då jag gärna har upp inre hand. Så det ska jag köra hårt med!

Sen fick jag hoppa en omhoppningsbana. Det gick jättebra! Fick till svängarna ordentligt och hade ett lagom högt tempo. Sen hoppade jag en bana på 110 cm. Det gick hur bra som helst. Kändes knappt att hon lyfte på fötterna. Allt flöt på som det ska! Var skönt att det gick så bra då det var länge sen vi hoppade. Jag är jättenöjd med dagens träning, det var Monica också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0