11.06.15

Idag var vi och tränade till helgens tävling på sorf. På framridningen kändes hon jättefin, allra helst i galoppen. När vi började hoppa fram kändes hon lite små seg, var tvungen att smacka på lite och det brukar ju aldrig hända annars. Sen hoppade vi bana. Första rundan gick inte alls, vi kom konstigt på alla hinder och vägra till och med på ett. Hon som ALDRIG brukar vägra. Antar att hon redan där var lite trött, hon har ju gått ute i över en vecka så. Andra rundan hade jag mycket mer fart så då gick det mycket bättre, men ändå inte lika bra som jag velat.

Kändes väl sådär inför tävlingen på söndag. Men fick nyss ett samtal om att jag är uttagen till laget, känns både bra och dåligt. Då jag gärna hade hoppat 110, men ändå är det kul att dom vill ha med mig. Jag hoppar 100 cm som förklass och sedan går laget i 105 cm. Vi får väl se hur det går :)




Bilder tagna av Caroline Bergdahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0