12.01.21

Jag har glömt bort den här bloggen i veckan. Jag ber om ursäkt! Idag har jag ridit ut en längre sväng med Kim. Var riktigt roligt då vi inte rider ut långt så ofta. Roligt med bra sällskap också! Skruttan ville inte gå över en träbro, men till slut så gick det ju bra.

Imorgon ska Majsan få gå ett ordentligt pass i ridhuset, tänkte kanske bygga upp något litet hinder också. Sen ska jag även rida Kims fina Curry också, han ska troligen ridas ut en liten sväng. Så jag ser fram emot morgondagens ridpass :)

Har ring och bokad träning nästa vecka också. Ska bli så himla roligt att komma igång igen. Ska bli riktigt kul att få svettas ordentligt igen. Sen har även mina ridstövlar äntligen blivit lagade! Så himla trött på att rida i kängor då jag rider mycket sämre med dem. Så det känns skönt att ha dem tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tycker att även din hästblogg var fin :) Söt häst också!

2012-02-09 @ 21:43:08
URL: http://fawila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0