Årets första träning

Idag var vi och tränade i Ransta för första gången i år. Riktigt kul att träffa Monica och höra hennes kommentarer. Har saknat det! Vi jobbat rätt mycket med markarbete, eller det var väl mest små saker som behövdes fixas till lite. Jag måste jobba på lite saker också. Så det kändes bra att ha lite att jobba på.

Sen hoppade vi rätt mycket också. Började med att hoppa fram på en "åtta", då fick vi användning av det vi gjorde i dressyren. Sen hoppade vi en linje med tre oxrar i följd. Och sen la vi ihop allt och några hinder till och gjorde en bana av det. Då låg hindren på 90 cm ungefär. Hon hoppade jättefint och det flöt på bra. Hon tog i som tusan och tyckte det var jätteroligt! Var mest jag som kände mig lite ringrosstig.

Men jag är super nöjd med dagens träning! Känns kanon att vara igång igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0