Hej bloggen!

Hej på er! Det var länge sen men nu ska jag föröska komma igång med bloggandet. Mycket har hänt sen sist. Sist jag skrev här så var Majsan jättesjuk, ett tag trodde vi att våran sista stund var kommen. Men tack och lov blev det inte så. Vi bytte stall och flyttade till underbara stävre, så skönt att ha båda hästarna på samma ställe. Sen har hon fått gå på bete hela sommaren och fått speciel foder. Och nu verkar hon må bättre än någonsin. Hon är tjock (trodde aldrig jag skulle säga det). Jag har även börja sätta igång henne och hon är så himla pigg och positiv, precis som hon ska vara. Lycka som inte går att förklara. 
 
Loppan går det också riktigt bra med. Vi har bytt tränare och tränar nu mera för Maria Bergström som är toppen. På dom är 6 veckorna har jag lärt mig så otroligt mycket och L går bättre än någonsin. I slutet på Juni var vi till Avesta och tävlade, satte våra första nollor! Vilket kändes otroligt bra! I helgen blir det tävling igen :)
 
Med det här inlägget har jag bara en sak att tillägga: GE ALDRIG UPP
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0