6 december

var ett bra tag sen jag skrev här nu, men eftersom underlaget inte har varit det bästa så har vi varit tvugna att ta det lite lugnt under två veckor. majsan har fått vila största delen av tiden och andra dagar har jag bara skrittat/travat. men tror hon tyckte det var rätt skönt! nästa vecka åker snösulorna på så då ska vi kunna rida normalt igen, skönt det :)

idag var vi till ridhuset. trodde hon skulle vara lite galen idag, men icke. hon var jättefin! jättemjuk och sökte sig neråt riktigt mycket. fick med bakbenen också. kanon härligt kändes det :) hon behövde kanske den där lilla vilan. vi körde mest lösgörande övningar idag, vilket var lätt som en plätt då hon var så mjuk. vilken pärla hon är, bara hon vill det själv :) haha.


skit ful bild egentligen, men jag älskar majsans framben! min sits över hindret ska vi inte ens prata om, men alla får ju ett dåligt hopp någon gång. right? jag bjuder på det för den här gången.

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag vet inte än, jag skulle vilja men ibland får han för sig att inte ens kliva över bommar.. Men jag tror nog att jag ska vara med iallafall! :)

2010-12-06 @ 22:02:40
URL: http://amandanordstrom.webblogg.se/
Postat av: amanda & B r a v u r G u v i j o

ska du vara med på majsan då? :)

2010-12-07 @ 20:05:58
URL: http://amandanordstrom.webblogg.se/
Postat av: johanna

hej, ser att du tävlat på sorf i sala, jag bor i sala =) var bor du?

2010-12-08 @ 15:02:18
URL: http://jjohannahedqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0