köping

tävling i köping idag, andra omgången i div 3. i 90 cm så var hon jättefin, men tyvärr rev vi sista hindret. rätt surt, men sånt som händer och en sån sak får man ta. men det var inget speciellt som gjorde att hon rev utan det var bara lite orut. sen blev jag uttagen till laget också, då blev det två pet. men hon var super fin då också! märkte knappt att hon rev så..även där var det inte så mycket att göra åt. var ju ungefär fem nollor på ca 40 starter så antar att det var något med banan eller så. men hon var så himla fin hela dagen! blir så glad att hon går så bra som hon gör nu :)..även om det blir något pet, men det orkar jag inte bry mig om. huvudsaken vi kommer runt och att jag är nöjd liksom, och att vi har kul :) och det kan jag lugnt säga att jag har! sen är jag glad att det gick så bra att hoppa på gräs också eftersom vi inte gjort det på hur länge som helst.

nu blir det lugnt några helger, sen blir det nog enköping den 12 juni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0