wirsbo

Idag var vi till Wirsbo och tävlade :) i 100 cm så var vi nolla och kom precis utanför placering. känns ju sådär men bara att gilla läget :) själv tyckte jag inte att jag red bra alls den klassen, jag låta min framåt innan hoppade av, vilket är sånt jag absolut inte får..men sånt händer ändå. men ändå nöjd med henne :) en nolla är ju alltid en nolla så :)

sen debuterade vi 110 cm! hon var super fin :D hade ett skit pet, som hon lika bra kunde klarat. allt flöt på jättebra och det kändes lätt som en plätt. man känner direkt när hindren börjar bli lite större att hon tar tag i hindren lite mer, inte bara springer på. min lilla älskling :)

är jättenöjd med dagen :) kunde liksom inte gått så mycket bättre, eller jo om jag var nolla i 110 cm hade väl varit ännu bättre men för att vara första gången så är det helt klart mer än godkänt! super majsan :)

100 cm



110 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0