Konstig träning i oväder!

Jag har fan inte varit med om värre, helt sjukt var det!! Var och tränade i Ransta. Gick rätt bra, lite för pigg men blev lite bättre till slut. Vi hann rida fram och hade precis börjat hoppa fram. Då börjar det oska, blixtra och regna som tusan! Blir en jäkla smäll väldigt nära, det visa sig sen att blixten hade slagit ner i Monicas stall. Vi har tvugna att gå in i ridhuset. Trodde jag skulle dö där inne, dånade i hela ridhuset och allt. Marddröms liknande! Usch..Efter ett bra tag slutade det iallafall. Då fick vi ta några skutt inomhus. Knasig träning!




Kommentarer
Postat av: Stinaaa

SV: för jag orkar inte mer eller vad man nu säger, det är för jobbigt. plus att Acke är 16 år, har spatt, har ingen sadel längre. vi har letat sadel hela sommaren, men ingen passar, får bakslag hela tiden med skadan.

OCH så börjar jag bli förstor.. :/ :)

2011-08-10 @ 17:25:26
URL: http://stinalaarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0