Dag 1 - Presentera dig och din häst

Jag är en tjej på 18 år som bor i Sala. Går sista året på gymnasiet där jag läser omvårdnad. Har planer inför framtiden, men får se hur det blir med dom. När jag inte är i stallet så är jag gärna med mina vänner, kollar oth, shoppar. Jag är glad, positiv och envis.

Min häst heter Merry Annbell, men hon lyssnar till Majsan. Hon är född 1999. Hon är en varmblodig travare, som inte funkade till trav. Och blev därför ridhäst. Nu tävlar och tränar vi hoppning på 100-120 cm. Och jag glömmer faktiskt bort ibland att hon är travare. Jag har haft henne som min egen i fem år. Hon är världens snällaste! Och kämpar alltid och gör allt för mig. Hon har ett stort hjärta av guld!


otroligt snygg bild på oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0