11.07.17

Har ridit på pelham i två dagar nu. Red ut på det igår och idag red jag på ridbanan med det. Hon blir väldigt fin med det på marken! Då hon gärna blir springig och stark i markarbete så funkar det här kanon. Hon söker sig ner bättre också, tror hon trivs riktigt bra på pelham. Så tänkte jag skulle köra med det här ett tag nu, men bara när jag rider ut och på banan. När det gäller hoppningen så tänker jag ha vanligt tvådelat som vanligt.

Förut red jag alltid på pelhamet. Men då var hon så otroligt pigg och stark i hoppningen. Men efter en tid så blev det bättre och då böt jag tillbaka till vanligt. Får se om det kan göra någon nytta nu också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0