The last week

Nu är det sista veckan i Fräbrunn..Vilket bara känns jättejobbigt! Efter att ha grinat varje dag i stallet i två veckors tid så är dagen snart här. Dagen då vi flyttar. Lämnar allt, alla gråt, alla skratt, alla minnen..ALLT, lämnar vi bakom oss och tiden i Fräbrunn förblir historia. Jag klarar inte av sånt här. Klarar inte av när något tar slut. Jag kommer sakna allt sjukt mycket.

Den här veckan ska jag försöka ta vara på tiden och tänka på alla minnen. Rida ut på alla vägar en sista gång. Säga hejdå..


Kommentarer
Postat av: carro b

förstår att det är jobbigt, MEN du ska se att du kommer ha skitkul hos Tommy också. Du kommer älska att ha nära till stallet på vintern, och att slippa vara beroende av bil/skjuts för att kunna ta dig till ridhuset.



Klart vi ska rida ut ihop! Dannis och jag pratade om att vi måste styra ihop något med "alla" gamla us/gamla ridgruppen som har häst häromkring någon dag. Hur kul låter inte det?

2011-07-28 @ 21:52:48
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0