11.03.11

Hej kära ni! Dåligt med uppdatering idag pågrund av riktigt tråkiga saker. Min mormor och morfars (fast jag säger att hon är min också) hund håller på att somna in. Gör hon inte det ikväll eller i natt så kommer vetrinären ut imorgon och hjälper henne till himlen. Usch, blir nog inte mycket sömn i natt. Bara ligga vaken och vänta på det där hemska samtalet. Älsklings vovve :(

Idag red vi ut. Riktigt fin väder var det. Det var grus på större delen av grusvägen, men var rätt mycket is som var snorhal också. Men passade på att galoppera rätt mycket, eftersom hon var så otroligt pigg. Blev mycket avsaktningar och fattningar. Hon blev fin, till slut! Imorgon eller på söndag åker vi till ridhuset, tänkte jag skulle hoppa lite då igen.

Sådär, det var allt för idag. Snälla håll tummarna för Molly, hon behöver oss alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0