Vänsta

Har helt glömt bort att skriva om lördagens tävling i vänsta. Men här kommer det lite information!

Hoppade 90 cm (tänkt som förklass till div3). Hon var lite för pigg på framhoppningen och lyssnade inte så bra som hon borde göra. Men hon var fin på hindren så detvar inget att tjaffsa om. Inne på banan var hon lika pigg, men gick att kontrollera henne. Hon var fin! Var nolla och jag var helt okej nöjd med våran runda :)

Vi kom inte med i laget då nästan alla var nolla, så dom drog lott om vilka som skulle få hoppa. Och självklart, så fick jag nitlotten. Skapligt förbannad jag blev! Kändes inte så värt att åka för att hoppa en fjuttig 90 cm klass. Men var bara att gilla läget. Var nöjd med min Majs och det som var huvudsaken :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Det står inte i hopp-TR utan i gemensamma bestämmelser, där är dte inte många som kollar :)

2011-05-07 @ 13:49:55
URL: http://eventingbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0