wirsbo

Idag har det varit en jättebra tävlingsdag i wirsbo! Började med att hoppa 90 cm, vi blev felfria. Kändes inte speciellt bra, det flöt inte på lika bra som det brukar. Men lägger allt på mig! Felfri som felfri.

I lagklassen som låg på 95 cm, så var vi även där felfria. Kändes mycket bättre den rundan! Vi hade det flytet som vi brukar och ska ha. Det blev omhoppning för oss sorfare, vi var även felfria då också. Vi vann!!! Med 0 fel i grunden och 4 fel i omhoppningen. Lyckliga sorfare vi var då :D Nu är det bara finalen kvar!

Jag är jättenöjd med min och majsans insats idag, allra helst majsans. Vilken pärla jag har! Världens bästa :) Nästa tävling blir troligen i köping. Sen finalen på sorf. Efter det ska jag gå upp i klasserna igen, just nu hoppar jag på dom här höjderna för laget. Sen ska vi köra hårt :)



Kommentarer
Postat av: carro b

Grattis!! Ni var verkligen värda det, superkul! Håller tummarna för er på sorf :)

2011-05-22 @ 19:55:54
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0