Min livs kärlek

Ikväll har jag suttit och kollat igenom alla bilder och filmer på mig och Majsan. Sjukt hur många minnen och upplevelser vi har. Men kanske inte är så konstigt eftersom vi känt varandra i över sex år. Och snart är det fem år sen hon blev min på riktigt. Helt sjukt va tiden går fort! När man sitter och kollar tillbaka så inser jag hur mycket jag älskar henne. Min bästa vän, min livs kärlek.

Den här filmen blir jag extra rörd av! Jag ryser och tårar börjar komma när jag kollar på den. Majsan var så himla fin den dagen, såå perfekt. Och mitt i banan inser jag hur mycket jag älskar henne..Vilket kanske hörs också i slutet på banan, "det är braa älskling!!" Åh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0