Resultat 2011

30/4 Vänsta Ryttarförening
Lokal, 90 cm clearround felfri

22/5 Wirsbo Ryttarförening
Lokal Div3 Omg2, 90 cm clearround felfri, 95 cm (lag) felfri, 100 cm(omhoppning) felfri

19/6 Sala Ortens Ryttar Förening
Lokal Div3 Omg3 final, 100 cm felfri, 100 cm (lag) ett stopp och pet, 110 cm (omhoppning) felfri. Vann för dagen och hela omgången

22/7 Folkärna Ridsällskap
Lokal, 100 cm 21 fel, 110 cm ett stopp

30/7 Avesta Ridklubb
Lokal, 100 cm ett stop, 110 cm dubbelnolla placerad

11/9 Västerås Ridsällskap
Lokal, 100 cm ett pet, 110 cm ett pet

16/10 Skästa Ridcenter/Surahammar
Lokal, 100 cm felfri placerad, 110 cm ett pet


Sammanfattning: Det har inte hunnit blivit så mycket tävlande i år då jag jobbade största delen av sommaren. Men några hann vi med. Jag är väldigt nöjd med våra resultat! Även om dom kunde varit bättre, men även sämre. Vi har fått något stopp och några pet, men oftast har det varit skit pet och inga dumma stopp. Vi har kommit igång ordentligt med att tävla på 110 cm. Och varje gång vi hoppat den klassen så har det gått riktigt bra!! Bara något pet. Hon har varit fin minst en klass varje gång, oftast båda klasserna. Hon har varit otroligt fin i hoppningen under hela året, tränat banor på 120 cm och verkligen velat hoppat. Min favoritstart för i år som jag är mest nöjd med är Avesta. Då var hon jättefin, verkligen perfekt! Jag anser att det varit en väldigt bra tävlingssäsong för oss. Vi har kommit en bra bit framåt! Och jag är väldigt nöjd med vad vi har presterat, allra helst Majsan! Hon förvånade många personer i år, inte många som trodde att vi en dag skulle placera oss i 110 cm. MEN det gjorde vi! Min stjärna!! 2011 får helt klart bra betyg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0