Surahammar

Idag var vi på årets sista tävling för våran del i Surahammar. Planerna blev ändrade på morgonen, blev lite stressigt, men när vi äntligen var på plats så var det försent. Men ska jag vara ärligt så var det bara skönt! Så det blev som det var planerat. Hoppade först 1m, blev en massa krångel men jag fick rätt till slut och blev dubbelnolla och placerad. Hon var jätteduktig, hann knappt rida fram men ändå ställer hon upp och var riktigt fin, även om jag inte red speciellt bra så skötte hon det super!

Sen hoppade vi 110 cm. Hon var otroligt fin! Kämpade och ville verkligen! Så roligt att hon verkligen vill och ger allt :) Hade ett skit pet, men det bryr jag mig inte så mycket om. Hon var kanon fin och jag är jättenöjd med henne! Hjärtat mitt! Fick jättemycket fina kommentarer om henne under dagen, så det kunde inte bli så mycket bättre :) Även om det blev mycket krångel så löste sig ju allt till slut.

Kändes som en bra avslutning för 2011´s tävlingssäsong! Troligen hoppar vi några PJ under vintern, men vi börjar tagga redan nu inför nästa år. Inom kort får ni en utvärdering av säsongen och även filmer från dagen.


Världens bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0