12.04.03

Idag var vi och tränade i ransta, var länge sen jag var där. Men skönt att vara tillbaka där. Jag tränade med ponnysar idag, då det inte fanns någon storhäst grupp idag. Men då Majsan nästan är ponny så gick det bra de med.

Vi började med att hoppa stuts på böjt spår och på volt, riktigt jobbigt för hästarna men bra träning! Sen hoppade vi två "dogleg", på en ganska låg nivå men det var tänkt som en dressyrövning där av de låga höjderna. Det gick riktigt bra, kunde hålla ett lagom grundtempo.

Dressyren blev bättre efter ett tag, när jag fick ordning på grejerna. Kändes bra att komma ett steg längre iallafall! För riktigt fin blev hon i slutet och den känslan vill jag ha hela tiden. Kämpa kämpa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0