12.04.05

Idag var vi till sorf och tränade för madde. Så himla nöjd med att träna för henne, riktigt duktig är hon och känns som vi klickat..Hon förstår mig och jag henne! Så roligt när det blir så. Så henne kommer jag fortsätta träna för, men självklart fortsätta träna för monica och ha henne som huvudtränare!

Vi hoppade fram på en åtta, M tog i som tusan i början även om hindret inte var så högt..Tror hon var riktigt taggad! Sen hoppade vi lite linjer och så. Sen la vi ihop allt till en bana, det var rätt långa avstånd mellan hindren, vilket var jättebra då vi behöver träna på det! Hoppade två rundor på det, hindren låg ungefär på 110 cm, kul med lite höjder igen! Hon var kanon fin!! Tog i ordentligt, bjöd ordentligt och hoppade kanon fint! Jag var super nöjd med henne, min älskling :) Madde verkade jättenöjd hon också. Man blir lite varm i hjärtat när någon säger "din hjärta har verkligen ett stort hjärta av guld"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0