12.03.24

Jag har inte hunnit med den här bloggen under veckan, förlåt. Men nu ska jag ta tag i den ordentligt! Idag blev det väldigt många timmar i stallet, men det var skönt att bara ta det lugnt och inte behöva stressa.

Red först Majsan på ridbanan, gick helt okej. Hon kändes lite små stel i galoppen, men troligen bara något tillfälligt. Sen red jag ut en sväng på Yoyo, andra gången den här veckan som jag rider honom. Underbara ponny. Det gick riktigt bra, fick fram han ordentligt. Så det var roligt!

Sen tvätta jag av all min utrustning och fixade. Behövdes verkligen. Städade i mitt skåp också, skönt att få bort alla vinter grejer. Räknar inte med att jag ska behöva dom mer nu.

 
mina favoriter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0