12.03.25

Idag var jag upp tidigt till stallet. Älskar att vara i stallet tidigt på morgonen så jag klaga inte. Majsan är alltid så mysig på morgonen också. Vi red över till sorf och tränade för en som jag aldrig har tränat förut, roligt att prova någon ny även om jag håller fast vid bästa Monica. Alltid roligt att få höra någon annans åsikter.

Vi hoppade mest stutts idag. Började med att hoppa stutts på börjt spår, sedan på kort sidan. Sen la vi till en oxer och ett räcke också och gjorde det till en liten bana. Det var svårare än man trodde, allra helst med en väldigt pigg häst som jag hade idag. Men efter två rundor så kändes det jättebra! Super bra övning, kändes som det behövdes.

Jag är jättenöjd med dagen träning. Har ju inte tränat på ett tag, men nu känns det som vi är på gång igen med hoppningen. Hon hoppade jättefint och bjöd ordentligt. Roligt med ny tränare också och höra hennes åsikter. Nästa träning blir troligen på lördag, men då för Monica!


Kommentarer
Postat av: Emma

kul att det gick så bra! :D

jag gillar med att träna för lite olika tränare, nyttigt att höra ur andras synvinklar också!

2012-03-25 @ 16:10:04
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0