Redo för tävling imorgon

Godkväll på er! Idag red jag ut en sväng på Loppan, fick sällskap så det var trevligt! Skrittade i närmare i 30 minuter och sedan avslutade jag med lite trav och galopp. Otroligt mjuk och fin var hon! Hon kanske behövde bli lite trött i huvudet. Kändes bra inför imorgondagen iallafall då det blir tävling i fagersta. Vi ska hoppa 110 cm och sedan får vi se om vi deltar i Div2 finalen eller inte. Fixade allt inför imorgondagen också.
 
Majsan fick gå ett ganska lugnt pass på ridbanan. Böjde henne så mycket som möjligt i alla gångarter, kändes riktigt bra i skritten! Känns som det gåråt rätt håll iallafall, vilket känns super! Majsan får tyvärr stanna hemma från tävlingen imorgon, fanns inga klasser som passade henne och det känns så onödigt att åka för att bara hoppa en klass med henne. Så hon får stanna hemma och vänta till sista helgen i oktober då vi troligen åker till åsebo. 
 
Nu ska jag kolla lite film och sedan packa fram allt till imorgon. Ha det bra, puss!
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Lycka till :)<3

2012-10-14 @ 10:29:34
URL: http://tiiildatalus.blogg.se
Postat av: Isa

Sv; jag åkte till Maria och tränade :) ses vi i Åsebo nästa helg ? Kram

2012-10-20 @ 23:13:15
URL: http://annaisabellakarlsson.blogg.se
Postat av: :D

Hahahaha ja :/ Men när jag red i torsdags så reste hon sig 2ggr...

2012-10-27 @ 06:22:33
URL: http://tiiildatalus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0