a long time ago

Nu var det länge sen jag skrev, Har varit lite mycket så har inte blivit av att skriva. Majsan har varit sjuk hela vintern, men blev friskförklarad i januari. Det var för er som inte vet magsåret som spökade. Jag fick därför inte rida henne. Nu rider jag ungefär fyra-fem gånger i veckan, lite lagom hårt. Hon är fortfarande smal och är öm i kroppen, så jag tar det lite lugnt med henne. Längtar SÅ mycket tills det blir grönt i hagarna så hon kan få gå ute hela tiden och äta upp sig. Gräs är ju det enda som verkligen får henne frisk..Min lilla älskling ♥
 
Jag rider fortfarande loppan, så glad att jag fått chansen att rida henne. Rider henne ca fyra-fem gånger i veckan. Nu har ju lilla Lisa kommit till världen så nu rider även Sara några gånger i veckan, vilket är toppen så hon får gå ordentligt hela veckan :) Har varit lite svårt att hålla igång henne under vintern på grund av underlag osv, men nu känns det som vi är ordentligt på gång igen, ser fram emot tävlingssäsongen!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0