veckoplanering vecka 35

 
Majsan
Måndag: Löshoppning 
Tisdag: Backträning + ridbanan ca 20 min
Onsdag: Vila
Torsdag: Vila
Fredag: Uteritt ca 60 min
Lördag: Löshoppning
Söndag: Ridbanan ca 30 min
 
Loppan
Måndag: Uteritt + backträning
Tisdag: Sara - tömkör
Onsdag: Sara - hoppträning
Torsdag: Tömkör
Fredag: Ridbanan (känna igenom henne, ta något språng)
Lördag: Tävling Storbyn 100, 110 cm
Söndag: Skritta
 
Såhär ser veckans planer ut. Majsan som håller på att sättas igång och börjar få bra kondis nu ska börja bygga muskler. Löshoppa gör jag för att hon ska använda ryggen, få in känslan och för att hon tycker det är så himla roligt. Loppan går ordentligt hela veckan, hon har även fått börja sova inne på nätterna så hon orkar mer. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0