Merry Annbell

Merry Annbell eller Majsan som hon kallas är ett sto född 1999. Hon är en varmblodig travare, men då hon inte funkade inom travet så utbildades hon till ridhäst. Vi har en historia bakom oss som du kan läsa om här. Jag och Majsan har hållit ihop sen 2005 och kärleken mellan oss blir bara större.
 
Majsan har ett stort hjärta av guld. Och gör allt för att vara till lags. Hon ställer upp i vått och torrt. Men trotts allt så är hon ett riktigt sto och kan bli riktigt sur ibland om det blir jobbigt, men oftast håller hon sig i skinnet. Hon är väldigt pigg och älskar att hoppa.
 
Tillsammans har vi bevisat för många människor att man inte ska ge upp och att allt är möjligt, trots att hästen är stämplad som travare. När jag sa att jag ville tävla med Majsan så skrattade folk åt mig. Men genom blod, svett och tårar har det gått. Vi har tävlar och haft placeringar upp till 110 cm och har tränat på 120 cm banor.
 
Aldrig utan min M
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0